close
因為沒什麼時間打網誌
所以先用這首歌來獻給寶貝老婆
希望能夠很快的回來陪妳
我會好好加油的!
I love you, forever and ever.


----------------------------------------------------------------------

Jonas Brothers - When you look me in the eyes

If the heart is always searching.
如果心總是漂流不定
Can you ever find a home?
是否能找到歸宿
I've been looking for that someone
我一直在尋找心中的對的人
I can't make it on my own. 
但憑我自己一個無法做到
Dreams can't take the place of loving you, 
夢想無法取代我愛的你
There's gotta be a million reasons why it's true.
有上千萬個理由足以說明一切都是真的

***

When you look me in the eyes,
當你看著我的雙眼
And tell me that you love me.
並對我說你愛我
Everything's alright When you're right here by my side.
有你在我身邊一切都很美好
When you look me in the eyes, 
當你看著我
I catch a glimpse of heaven. 
我看見來自天堂的光芒
I find my paradise,
我找到屬於我的天堂
When you look me in the eyes.
當你看著我的時候

***

How long will I be waiting To be with you again?
我要等待多久 才可以再和你在一起
I'm gonna tell you that I love you.In the best way that I can.
我會盡我所能讓你知道我愛你
I can't take a day without you here 
我無法度過沒有你的日子
You're the light that makes my darkness disappear.
是你的光芒照亮了我

Moving on I start to realize, 
每一天 我開始了解
I can reach my tomorrow 
明天 離我並不遠
I can hold my head up high 
我可以昂首闊步
And it's all because you're by my side.
而一切只因為你在我身邊

When you look me in the eyes,
當你雙眼看著我
And tell me that you love me.
並對我說你愛我
Everything's alright When you're right here by my side.
當你在我身邊一切都很美好
When I hold you in my arms.
當我擁你入懷的時候,
I know that its forever.
我知道這就是永遠
I just gotta let you know, I never wanna let you go
只是想讓你知道,我永遠也不想讓你離開



( ps. 要聽歌的記得按play )
arrow
arrow
    全站熱搜

    米酒 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()